אזרחים ותיקים זכאים ל-50% הנחה ממחיר הכרטיס להצגות תיאטרון של התיאטראות הרפרטואריים בלבד. לפרטים נוספים ניתן לפנות לנציגי השירות של התיאטרון בטלפון : 5184*
איחור להצגות: הנהלת התיאטרון עושה כל מאמץ להתחיל את ההצגות בשעה הנקובה. כדי למנוע אי נעימות ועמידה בתור, כדאי להקדים ולהגיע כחצי שעה לפני תחילת ההצגה. המאחרים יופנו ליציע וייתפסו את מקומותיהם רק בהפסקה. לא תתאפשר כניסה לאולם לאחר סגירת הדלתות. לא יינתן פיצוי בגין איחור למופע.
חניה: לנוחיותכם, מגרשי חניה מסודרים וללא תשלום מסביב לתיאטרון ולגן הצמוד אליו. אנא הקדימו!
מדיניות ביטול עסקה: ביטול עסקה בהתאם לתקנות הגנת הצרכן (ביטול עסקה), התשע"א-2010 וחוק הגנת הצרכן, התשמ"א-1981"
החלפת מועד / הצגת מנוי / הצגת בחירה: במידה ותרצו להחליף הצגה / תאריך, או להשתבץ להצגת בחירה במנוי שלכם תשובצו למקום חדש באזור הישיבה שלכם על בסיס מקום פנוי (לא על בסיס המקומות הקבועים שלכם) עדיפות תינתן לכל מנוי לפי האזור שבו נרכש המנוי. עיינו בחוברת ובאתר והודיעו לנו על כל שינוי שתרצו לעשות. ניתן לבטל הצגת מנוי/בחירה עד השעה 12:00 ביום ההצגה.
המלצה חשובה! במידה והנכם מעוניינים לשנות את מועד ההצגה רצוי להחליף מועד לתאריכים ראשונים של הצגות המנוי, שם הסבירות לקבלת מקום בגוש השורות שלכם גדולה יותר. זכרו-הצגות אחרונות מלאות עד אפס מקום!.
במידה ולא הודעתם על אי הגעתכם להצגה עד השעה 12:00 של יום ההצגה ולא הגעתם להצגה, לא נוכל לאפשר בחירת תאריך חלופי וכרטיס המנוי יחויב בהתאם כאילו צפיתם בהצגה.
הצגות אמרגן: ניתן יהיה לבטל תוך 14 ימי עסקים מיום הרכישה ובלבד שהביטול לא ייעשה 7 ימים שאינם ימי מנוחה קודם לקבלת השירות, לאחר מכן הביטול רק באישור האמרגן.
מופעי אמרגן הינם על אחריותו בלבד ואינם בתוכניות המנוי, אלא אם צוין אחרת, לרבות תוספת תשלום.
במידה וניתן אישור של האמרגן לזיכוי לאחר 14 יום, הזיכוי יישאר במערכת לשימוש חוזר של הלקוח.
שליחת סמס:
ביום ההצגה נשלחת אליכם הודעת סמס מהנמען: TH-hazafon עם קישור המכיל את הכרטיסים, בלחיצה על הקישור יוכל הלקוח לראות את הכרטיסים שהוא הזמין. כרטיסים אלו יש להציג לסדרנים בעת הכניסה לאולם בערב ההצגה.שימו לב כל כרטיס מכיל ברקוד אישי וניתן לניצול פעם אחת בלבד. בנוסף כל שינוי בהזמנה המקורית יתעדכן אוטומטית בכרטיסים שנשלחו ללקוח.
במידה ולקוח לא קיבל הודעת סמס אין הדבר אומר שהוא אינו משובץ להצגה / מופע. במידה ולא הגיע להצגה / מופע, לא יינתן פיצוי על כך.
אוזניות שמע: באולם התיאטרון מותקנת מערכת הגברה לכבדי שמיעה, ניתן לקבל אוזניות שמע בערב ההצגה, בלובי התיאטרון כנגד הפקדת תעודת זהות וחתימה על מסמך המאשר שבמקרה של אובדן אוזנייה או כל חלק ממנה (סוללה) ניאלץ לגבות תשלום בעבור האוזנייה.
- לידיעתכם, חלק מהשיחות מוקלטות לצורך בקרה ושיפור השירות.-
- חל איסור מוחלט לצלם תמונות ו/או וידאו ללא אישור מפיקי האירוע והנהלת התיאטרון .
- על כל באי התיאטרון לעבור בידוק בטחוני ולהישמע להוראות הסדרנים.
שעות פעילות שירות הלקוחות:
א'-ה' 9:00-20:30, ו' 9:00-12:00
כשאין מופע בתיאטרון שירות הלקוחות פעיל עד השעה 17:00
כשמתקיים מופע בתיאטרון בסוף השבוע בערב, שירות הלקוחות פתוח מ- 19:00 ועד תחילת המופע.
כשמתקיים מופע בתיאטרון בשבת בבוקר שירות הלקוחות פתוח מהשעה 9:00 ועד תחילת המופע
להנהלת התיאטרון זכות לשינויים ט.ל.ח.