הצהרת נגישות


 

תיאטרון הצפון מייחס חשיבות רבה למתן שירות שווה ונגיש לאנשים עם מוגבלות.

תיאטרון הצפון שם למטרה להעניק שירות שוויוני ומותאם לכלל מבקריו, תוך עמידה בהוראות חוק שוויון זכויות לאנשים עם מוגבלות - התאמות הנגישות למבנים, תשתיות וסביבה והתאמות הנגישות לשירות.

 

לשם כך פעל ופועל התיאטרון במאמצים ומשאבים רבים  להנגשתו בין בהיבטים הפיזיים - לאפשר גישה נוחה למבקרים עם מוגבלות , ובין בהיבט השירות וזאת בליווי יועצי נגישות.

מנהלי ועובדי התאטרון עברו ועוברים באופן שוטף הדרכות בנושא נגישות השירות וההתייחסות לאנשים עם מוגבלות בכל התחומים.

 

התאמות הנגישות בתיאטרון הצפון:

כתובת:  בילינסון 41 קרית חיים (חיפה)

נגישות המבנה והדרכים המובילות אליו:

חניית נכים: 9 חניות מותאמות בחניון התאטרון – כניסה מרח' לייב יפה. החניון הינו חניון פתוח.

כניסה ודרכי גישה מותאמות נגישות: קיימת כניסה נגישה זמנית מכוון מגרש החניה הנגיש,
 בימים אלו מבוצעות התאמות נגישות שתאפשרנה כניסה נגישה מהכניסה העיקרית למבנה ורציפות בנגישות בין לובי הכניסה לאולם התאטרון.

הגעה בתחבורה ציבורית: קו מטרונית מס' 1

שירותים נגישים :  שני תאי שירותים מותאמים , בלובי הכניסה ובסמוך למקומות ישיבה מיוחדים

 (במסגרת ההתאמות יותקן תא שירותים  נגיש מטיפוס 2 בלובי עליון )

מקומות ישיבה מיוחדים:  באולם התאטרון קיימים מקומות ישיבה מיוחדים עבור אנשים המתניידים בכיסאות גלגלים , אלו נמצאים סמוך לכניסה נגישה זמנית 
(במסגרת התאמת הנגישות יוסדרו 9 מקומות מיוחדים בשורה 12)

בנוסף מוקצים מושבים מותאמים הממוקמים ליד מעברים נגישים המיועדים לאנשים המתקשים בניידות, לאנשים המלווים בחיית שירות ועוד.

ניתן להזמין כרטיסים למקומות אלו, מתאפשרת ישיבה של מלווה לצד המקומות מיוחדים, יש לתאם מראש בעת רכישת הכרטיסים.

עליה לבמה: אין אפשרות לעליה לבמה בכיסא גלגלים.

נגישות מכירת כרטיסים ואמצעי עזר

מכירת כרטיסים : טלפונית, באתר האינטרנט או בקופות התאטרון – במידת הנדרש, ישמח צוות התאטרון לספק התאמות נגישות, מומלץ לבקש את ההתאמות הנדרשות במועד רכישת הכרטיסים

דרכי התקשרות לפניה לתאטרון : טלפון: 04-8814814   דוא"ל: mashov@theatron-hazafon.co.il 

קופות נגישות : קיימות קופות נגישות לאנשים עם מוגבלות בניידות ובשמיעה , הקופות מצוידת בלולאות השראה, ניתן לאסוף כרטיסים בדלפק השירות החיצוני או לקבל שירות מותאם במשרדי התאטרון.

מערכות עזר לשמיעה: מסוג אוזניות/לולאת השראה, ניתן לקבל בדלפק במבואת הכניסה, בכפוף לפיקדון.

צוות הסדרנים בתיאטרון מתודרך וישמח לספק ליווי אנושי בעת הצורך (השירות מיועד לעיוורים וכבדי ראיה).

תמלול: יש לפנות למוקד שירות הלקוחות על מנת להתעדכן במועדים

תרגום לשפת סימנים: יסופק לבקשת אדם עם מוגבלות בשמיעה. לקבלת תרגום לשפת סימנים בהצגה יש להעביר בקשה למוקד ההזמנות/לרכז הנגישות עד שלושה שבועות לפני מועד ההצגה.

מידע כתוב: תכניות ותקצירי הצגות ניתן לקבל בדפוס נגיש (דפוס גדול ונח לקריאה), יש לפנות ישירות לרכז הנגישות במועד רכישת הכרטיסים

הצגות מותאמות לעיוורים וכבדי ראיה: יש להתעדכן החוברת המנויים /  לפנות למוקד שירות הלקוחות על מנת להתעדכן במועדים

רכז הנגישות בתיאטרון: סיון בראונר

דוא"ל: mashov@theatron-hazafon.co.il 

טל': 04-8814828